Garanti Ve İade Kosullari
İADE POLİTİKASI VE PROSEDÜRLERİ NELERDİR?
Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ve tekrar satılabilir
durumda olan ürünün iade süresi, size ulaştığı tarihten itibaren 15
gündür. İade edeceğiniz ürünün ambalajının hasarsız, kullanılmamış,
kullanım hatası sonucu hasar görmemiş ve tekrar satılabilir nitelikte
olması gerekmektedir.Özel üretilmiş, özel ölçülendirilmiş, özel kaplama kullanılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir.
İade süresinin aşılması durumunda iade işlemi
gerçekleştirilemez. Sipariş iptali ancak sipariş kargoya verilmemişse
yapılabilir. Kargo firmasına teslim edilen siparişlerde iade koşulları
geçerlidir. 444 7 937 numaralı müşteri hizmetleri ile iletişime
geçerek siparişinizin kargoya verilip verilmediğini öğrenebilirsiniz.
İade Adresi: Organize cad. No:3 Alt Kat Depo -1 Balçık Köyü – Gebze /
KOCAELİ (Yalnızca yurtiçi (Türkiye) siparişlerinde değişim seçeneği
mevcuttur)
İADE İŞLEMİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
İade/değişim yapmak istediğiniz ürünleri 15 gün içerisinde iade
etmeniz gerekmektedir. İade edeceğiniz ürünün yıkanmamış, lekesiz,
yırtık veya eksik parça olmaması, yani tekrar satılabilir olması
gerekmektedir. Faturanın arkasında İade Formu ve Değişim Formu
bulunmaktadır. Talep, iade veya değişim talebinize göre formu
doldurunuz. Takas taleplerinde ürün kodlarının doğru olduğundan, iade
taleplerinde IBAN numaranızın doğru olduğundan emin olunuz. İade için
fatura ibraz edilmesi zorunludur. Faturanızı aktarım sırasında
düşmeyecek şekilde yerleştirmeli ve ürünlerle birlikte
göndermelisiniz. Doğru ve hızlı hizmet alabilmek için paketinizi kargo
şirketleri ile iade etmeniz gerekmektedir. Ancak siparişinizdeki
kampanyalı ürünü iade etmezseniz kampanyalı ürün bedeli iadenizden
hariç tutulacaktır. İade Adresi: cad'yi düzenleyin. No:3 Alt Kat Depo
-1 Balçık Köyü – Gebze / KOCAELİ E-POSTA : info@radiva.com.tr Telefon
: 444 7 937 (Yalnızca yurtiçi (Türkiye içi) siparişlerde değişim
seçeneği mevcuttur)
HANGİ ÜRÜNLERİ İADE EDEBİLİRİM?
Herhangi bir nedenle memnun kalmadığınız ürünleri, ürünlerin orijinal
ambalajı ve etiketleri ile kullanılmamış olması durumunda teslim
tarihinden itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz.Özel üretilmiş, özel ölçülendirilmiş, özel kaplama kullanılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir.
İADE SÜRECİNİZ NASIL İŞLEMEKTEDİR?
İade ürünleriniz tarafımıza ulaştığında ve onay süreci tamamlandığında
tarafınıza bilgi verilerek iade süreci başlatılacaktır. İade süreci
bankanızın ödeme işlem sürecine bağlı olarak 15 gün sürebilmektedir.
Siparişinizin ödeme şekli Kapıda Nakit ise Müşteri Hizmetleri
Merkezimiz arama, SMS veya E-posta yoluyla sizinle iletişime
geçecektir. Siparişinizin ödeme şekli kredi kartı ise iade direkt
olarak banka hesabınıza yapılacaktır.
İADE ETTİĞİM ÜRÜNLERİN TAKİBİNİ NASIL YAPABİLİRİM?
İade paketi bize ulaştıktan sonra e-posta veya SMS ile
bilgilendirileceksiniz.
TAKSİTLE ÖDEME YAPTIM, ÜCRET İADEMİ NASIL ALACAĞIM?
Taksitli yapılan siparişlerin iadesi toplam tutar olarak kredi
kartınıza yapılacaktır. Radiva tarafından tek seferde yapılan iade,
banka prosedürüne göre taksitlerin yapıldığı ay içerisinde eksi (-) ve
artı (+) olarak ekstrenize yansıyacaktır.
ÜRÜN DEĞİŞİMİ YAPABİLİR MİYİM?
Değişim için gönderdiğiniz ürünler kullanılmamış, kirlenmemiş veya
üzerinde değişiklik yapılmamışsa, teslim tarihinden itibaren en geç 15
gün içinde aksesuarları, hediyeleri ve varsa paketi ile birlikte iade
edilmelidir.Özel üretilmiş, özel ölçülendirilmiş, özel kaplama kullanılmış ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Paket içerisinde faturanın arkasında bulunan formu doğru
ve eksiksiz doldurarak ürünleri Yurtiçi Kargo ile hiçbir ücret
ödemeden gönderebilirsiniz. Değişimin tüm kargo ücretleri (kampanya
ürünleri hariç) firmamıza aittir. Firmamız ile iletişime geçerek yeni
sipariş vermeyiniz veya ürün rezervasyonu talep etmeyiniz. Göndermiş
olduğunuz ürünler tarafımıza teslim edildikten sonra, talep ettiğiniz
ürünler stokta mevcut ise herhangi bir kargo ücreti ödemeden 48 saat
içerisinde gönderilecektir. Talep ettiğiniz ürünlerin stokta kalmaması
durumunda Müşteri Hizmetlerimiz tarafından sizinle iletişime geçilecek
ve yeni bir ürün seçmeniz ya da iadeniz istenecektir. Değişim işlemi
tamamlanıp paketiniz kargo firmasına teslim edildikten sonra SMS ile
bilgilendirileceksiniz. NOT: Değişim için gönderdiğiniz ürünler 15
günü aşmış ve kullanılmışsa, tekrar satılamaz ve (varsa) paketi hasar
görmüşse. Ürünlerin faturasız, (varsa) aksesuar veya hediyesiz gelmesi
durumunda iade/değişim kabul edilmeyecek ve paket (SMS ile
bilgilendirileceksiniz) alıcı ödemesi olarak tarafınıza geri
dönecektir. Ürünleri kabul ettiğiniz kargo firması ile göndermek
istiyorsanız kargo ücretini ödemeniz gerekmektedir. Aksi takdirde
paket kabul edilmeyecek ve size iade edilecektir. Ürünleriniz hasarlı
veya eksik ise tarafımıza bildirmeniz gerekmektedir. Aksi takdirde
talebiniz kabul edilmeyecektir. Değişim sadece bir kez yapılabilir.
İkinci kez değişim talebiniz için talebiniz kabul edilmeyecek ve
iadeniz yapılacaktır. Değişim Adresi: cad'yi düzenleyin. No:3 Alt Kat
Depo -1 Balçık Köyü – Gebze / KOCAELİ E-POSTA : info@radiva.com.tr
Telefon : 444 7 937 (Yalnızca yurtiçi (Türkiye içi) siparişlerde
değişim seçeneği mevcuttur)
SİPARİŞİMİ İPTAL EDEBİLİR MİYİM?
Müşteri Hizmetleri Merkezimizi arayarak sipariş numaranız ve iletişim
bilgileriniz ile siparişinizi iptal edebilirsiniz.
SİPARİŞİMİ İPTAL ETTİM. KARGO ÜCRETİM İADE EDİLİR Mİ?
İptal edilen siparişinizin kargo firmasına teslim edilmemesi
durumunda kargo ücreti dahil tüm ücret iade edilir.
ÖNCEDEN İPTAL ETTİĞİM SİPARİŞİMİ TEKRAR OLUŞTURABİLİR MİYİM?
Ürünler stokta ise istediğiniz zaman sipariş verebilirsiniz. Stokta
olmayan ürünler için 'Stokta Varken Uyarı' seçeneğine tıklayarak ürün
stoğu ile ilgili e-posta alabilirsiniz.