Bayilik
Radiva olarak tüm şehirlerimizde bayilikler vermekteyiz.

20 Senelik satış ve üretim tecrübemiz, müşterilerimizin talepleri, başka markalar ile yaptıkları bayiliklerde yaşadıkları sıkıntılar ve pazarın beklentileri bugünkü bayilik organizasyonumuza son şeklini verdi.

Gerek kendi imalatını yaptığımız gerek kendi kalite anlayışımıza göre ürettirdiğimiz, gerek ise İthal ettiğimiz tüm ürünler en yüksek kalite anlayışı ile üretilmektedir.

Takdir edersiniz ki, bu kadar önem verdiğimiz, her birini çocuğumuz gibi gördüğümüz ürünlerimizin konusunda deneyimli, bölgesinde etkin ve bu ürünleri sergilemeye müsait showrooma sahip firmalar tarafından tüketiciye ulaştırılmasını bekliyoruz.

İnternet, Televizyon, Sektörel Dergi, Gazete ve benzeri mecralarda yapmakta olduğumuz ve yapmayı planladığımız reklamlar neticesinde müşterilerimizin ürünlerimize en hızlı bir şekilde ulaşıp en iyi hizmeti almasını hedefliyoruz.

Bayilik organizasyonumuz bu vizyon ve hedefin temelini oluşturmakta olup, Türkiye genelinde 600 bayi ve satış noktası planlamaktayız.


Bayilerimize Verdiğimiz Destekler;

Katalog ve Fiyat Listesi

Bayilerimizin ihtiyacı olan basılı katalog ve fiyat listelerinin hazırlanıp adreslerine gönderilmesi.

Teşhir Desteği

Satış personelimiz ile birlikte showroomda keşif yapılır, her mekana ayrı ayrı en uygun Havlupan ve Radyatörler seçilir, ihtiyaç doğrultusunda özel standlarımız gönderilir. Teşhir ürünleri ve stand için özel satış koşulu uygulanır.

Eğitim Desteği

Deneyimli satış personelimiz, bayi ziyaretlerinde düzenli olarak bayi satış elemanlarına eğitim verir. Eğitim toplantıları bayi ile görüşülüp, bayinin en müsait zamanına göre programlanır. Bayililerimiz dilerler ise Merkez showroomumuzda da eğitim alabilirler.

Proje Desteği

Bayimizden gelen projeler sadece bayimiz ile takip edilir. Projenin büyüklüğü ve bayimizin ihtiyacı doğrultusunda, toplantı ve keşiflerde Radiva satış personeli bayimize eşlik eder.

Müşteri Yönlendirme

Radiva ’ya gerek Web sitesi gerek ise diğer mecralardan ulaşan tüketicilerin ortak talebi, ürünleri görmek, dokunmak ve bir satış elemanı ile yüz yüze görüşmektir. Radiva personelinin en önemli görevi, tüketici talebini en deneyimli, teşhirinde en çok ürün barındıran ve bölgesinde en etkin bayiye yönlendirmektir.

Fiyat Teklifi Hazırlama

Sistemimizde 300.000 adet üzeri ürün kodu bulunmaktadır. Müşterinin tesisat durumuna, yaşadığı şehire, kullandığı ısıtma sistemine, beğenisine ve en önemlisi almayı planladığı ürünün mekanını ısıtıp ısıtamayacağı bilgisine kadar birçok parametreyi değerlendirerek en doğru ürünü seçerek, müşterilerimize en uygun fiyat teklifini vermekteyiz.

Bu aşamada bayimiz talep eder ise, deneyimli Radiva satış personeli bayimiz için bu hesapları hemen yapar, nihai müşterimize verilecek tavsiye edilen satış fiyatlarını içeren teklifi bayimiz için hazırlar ve en kısa zamanda mail yolu ile dilerse Pdf dilerse Excel formatında gönderilir.

Canlı Destek Hizmeti

Bayilerimiz, Müşterimizin sorduğu tüm sorulara anında cevap verebilmeli, stok durumu veya teslimat süresi bilgisine en hızlı bir biçimde ulaşabilmelidir.

Mesai saatleri içerisindeki telefon yoğunluğu, satış personelimizin başka müşterilerimiz ile görüşme halinde olması gibi durumlarda, veya anında bir bilgiye ihtiyacınız olduğunda, sitemizin sağ altında bulunan Canlı Destek Sohbet baloncuğundan firmamıza ulaşabilir ve anında ihtiyacınız olan cevapları alabilirsiniz.

Canlı destek hizmetimiz standart şirket mesai saatlerinden bağımsız olarak, sabah 08:30 ile Gece 23:30 saatleri arası sizlere hizmet vermektedir.

Sosyal Medya Desteği

Günümüzde en önemli tanıtım mecrası sosyal medya olup, bayi showroom görüntüleri, showroomdaki ürünler ve bayi sosyal medya adı etiketlenerek sosyal medyada düzenli tanıtımlar yapılmaktadır.

Kargo Desteği

Bayilerimizin siparişleri, kendi mağazalarına veya direkt müşterilerinin ev adreslerine ücretsiz olarak kargo ile gönderilir. Kargo sırasında oluşacak hasarlar tamamen RADİVA sorumluluğunda olup, bu gibi durumlarda ürün stokta hazır ise iadesi beklenmeden yenisi ile, hazırda değil ise derhal üretilerek değiştirilir.

XML Link Desteği

Web sitelerimizden satışlarımızın her geçen gün katlanarak arttığı günümüz dünyasında, müşterilerin bizleri en hızlı bulabildiği mecrada var olmamız şirketlerimiz için hayati önem arz etmektedir. Radiva olarak uzun uğraşlar neticesinde oluşturduğumuz web sitesi platformumuzda bulunan tüm ürünleri, görsellerini, ürün açıklamalarını ve tavsiye edilen satış fiyatlarımızı sizlerin e-ticaret sitesine XML link ile gönderiyoruz. Bu sayede çok kısa birkaç ayar ile, Radiva’da bulunan tüm ürünler sizin sitenize eklenmektedir.

Ücretsiz Keşif Desteği

Bayilerimize gelen müşterilerin bir kısmının evlerinde keşif talepleri olmaktadır. Radiva olarak Tüm Türkiye’ye kısa zamanda yayılacak olan ücretsiz keşif hizmetini başlattık.

Bunun için tüm koşullar sitemizde duyurulmakta olup, bayimiz bu hizmeti veremiyor ise Radiva’nın antlaşmalı olduğu servisler sayesinde mekanlarda yerinde ve ücretsiz keşif yapılmaktadır. Ücretsiz keşif hizmetinin en önemli koşulu, bayimizin müşterisinin, evinde kullanmayı planladığı radyatör ve Havlupan gurubunu kapsayan fiyat teklifini almış olmasıdır.

Keşif hizmetinin temel mantığı, teklifi verilmiş olan radyatörlerin, mevcut evde kullanılan tesisat ile uyumunun kontrolü, gerekli ise değişikliklerin üretim süreci başlamadan yapılması ve olası uyuşmazlıkların önlenmesidir.

Bu hizmet sadece Çelik Dekoratif Radyatör, İthal Kolon Radyatör, İthal Tasarım Radyatör ve İthal Dekoratif Radyatör ürün gurupları için verilmektedir.

Stoksuz Satış

Yüzbinleri aşan ürün model ve renk kombinasyonunu stoklamak oldukça güçtür. Radiva olarak en çok satılan ürünleri, renkleri ve özel tesisat girişli radyatörleri bayilerimiz için stoklarımızda bulunduruyoruz.

Bayilerimizden gelen siparişler birinci öncelik olarak sevk edilmekte veya üretilmektedir.

Bayilerimizden, kendi istekleri olmadığı sürece hiçbir şekilde ürün stoklamalarını, senelik bağlantılar yapıp gereksiz finansal yüke girmelerini talep etmiyoruz, bunları Radiva olarak biz bayilerimiz için yapıyoruz.

Radiva Web Sitesi Üzerinden Sipariş ve Cari Takibi

Bayilik, Satış Müdürümüz tarafından onaylandığında, bayimiz özel şifresi ile sisteme girer ve her ürünü kaça aldığını görür.

Ürün ile ilgili tavsiye edilen satış fiyatımız yine aynı sayfada yer alır.

Ürünün kaç günde teslim edileceği bilgisi, garanti süresi, teknik özellikleri, teknik resimleri, seçilen ürün için ihtiyaç duyulacak aksesuar, vana gibi tüm yan parçaları yine aynı sayfada görüp, sepete ekleyip alımını yapabilir.

Cari hesap hareketlerini görüp, var ise bakiye ödemelerini veya özel sipariş ön ödemelerini kredi kartı ile yapabilir.

Bayilerimizden Beklentilerimiz;

• Müşterilerimize en iyi servis kalitesini sunmaları.

• Mağazalarının imkânı ölçüsünde Radyatör ve Havlupan ürün gurubu için teşhirde en geniş yeri vermeleri.

• Bölgelerindeki projeleri takip edip, markamız ile ilgili proje yetkililerini bilgilendirmeleri.

• Markamızı güçlendirmek ve satışa daha hızlı ulaşabilmek için öneri ve eleştirilerini bizlerle paylaşmaları.

• Aynı ürün gurubunda Radiva’nın, mağazada teşhir edilen tek marka olması.

• Siparişleri mümkün olduğunca web sitemiz üzerinden vermeleri.


Bayilik için başvuru talebinizi info@radiva.com.tr e-mail adresimizden veya 444 7 937 şirket hattımızdan yapabilirsiniz.