Canlı Destek
Radiva, sektörümüzdeki en gelişmiş canlı desteği sunmaktadır.
Canlı destek hizmeti ile, sorularınıza en hızlı cevabı alabilir, siteye birden çok sefer girdiğinizde önceki yazışmalarınız satış temsilcileriniz tarafından görülebildiği için kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
Canlı Destek Hizmeti ile Neler Yapılır?
• Canlı destekte, konusunda uzman satış personeli ile yazışarak iletişim kurarsınız.
• Ürünler hakkında teknik bilgiler alabilirsiniz.
• Teslim süresi, garanti bilgisi, anlık stok durumlarını öğrenebilirsiniz.
• Radyatör ve Havlupan seçebilmeniz için yardım alabilirsiniz.
• Mekanınızın ısıl hesabının yapılmasını isteyebilirsiniz.
• Size en yakın bayimizi öğrenebilirsiniz.
• Bayilik talebinizi iletebilirsiniz.
• Satın aldığınız ürünün kargo durumunu sorabilirsiniz.
• Sizi telefon ile aramamızı isteyebilirsiniz. (Aramalarımız sadece mesai saatleri içerisinde yapılmaktadır.)
• Şikayet ve Önerilerinizi iletebilirsiniz.
Canlı destek yazışma metinleriniz, otomatik olarak tüm şirket satış temsilcilerimiz ve müdürlerimize mail yolu ile iletilmekte olup, buradaki şikayet, öneri ve talepleriniz sizler bildirimde bulunmasanız dahi kurumsal olarak dikkatlice ele alınmaktadır. Bu metinler ürün geliştirilmesine, hizmet kalitesinin arttırılmasına ve sorunların minimumda tutulmasına kadar bir çok süreçte etkili olmaktadır.
Canlı Destek Çalışma Saatleri
Hafta İçi : Sabah 08:30 – 23:30
Tatil Günleri : Sabah 09:00 – 23:00
Canlı Destek Hizmeti 365 Gün verilmektedir.
Canlı destek baloncuğu, bilgisayar ekranınızın veya mobil cihazınızın sağ altında yer alır, siz baloncuğunu tıklayıp, sorunuzu sorduğunuz anda sohbet başlar ve firmamızdan bir satış temsilcisi size cevap verir.
Satış temsilcilerinin meşgul olduğu anlarda, iş çıkış saatleri veya vardiya değişim anlarında ender de olsa aksama yaşanabilmektedir. Cevap alamadığınız zaman lütfen bizlere, hitap edebilmemiz için isminizi, telefon numaranızı ve e-mail adresinizi aynı pencereden bırakınız, temsilcilerimizden biri en kısa zamanda sizinle iletişime geçecektir.
Canlı destek hizmeti ile, sorularınıza en hızlı cevabı alabilir, siteye birden çok sefer girdiğinizde önceki yazışmalarınız satış temsilcileriniz tarafından görülebildiği için kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.
Canlı Destek Hizmeti ile Neler Yapılır?
• Canlı destekte, konusunda uzman satış personeli ile yazışarak iletişim kurarsınız.
• Ürünler hakkında teknik bilgiler alabilirsiniz.
• Teslim süresi, garanti bilgisi, anlık stok durumlarını öğrenebilirsiniz.
• Radyatör ve Havlupan seçebilmeniz için yardım alabilirsiniz.
• Mekanınızın ısıl hesabının yapılmasını isteyebilirsiniz.
• Size en yakın bayimizi öğrenebilirsiniz.
• Bayilik talebinizi iletebilirsiniz.
• Satın aldığınız ürünün kargo durumunu sorabilirsiniz.
• Sizi telefon ile aramamızı isteyebilirsiniz. (Aramalarımız sadece mesai saatleri içerisinde yapılmaktadır.)
• Şikayet ve Önerilerinizi iletebilirsiniz.
Canlı destek yazışma metinleriniz, otomatik olarak tüm şirket satış temsilcilerimiz ve müdürlerimize mail yolu ile iletilmekte olup, buradaki şikayet, öneri ve talepleriniz sizler bildirimde bulunmasanız dahi kurumsal olarak dikkatlice ele alınmaktadır. Bu metinler ürün geliştirilmesine, hizmet kalitesinin arttırılmasına ve sorunların minimumda tutulmasına kadar bir çok süreçte etkili olmaktadır.
Canlı Destek Çalışma Saatleri
Hafta İçi : Sabah 08:30 – 23:30
Tatil Günleri : Sabah 09:00 – 23:00
Canlı Destek Hizmeti 365 Gün verilmektedir.
Canlı destek baloncuğu, bilgisayar ekranınızın veya mobil cihazınızın sağ altında yer alır, siz baloncuğunu tıklayıp, sorunuzu sorduğunuz anda sohbet başlar ve firmamızdan bir satış temsilcisi size cevap verir.
Satış temsilcilerinin meşgul olduğu anlarda, iş çıkış saatleri veya vardiya değişim anlarında ender de olsa aksama yaşanabilmektedir. Cevap alamadığınız zaman lütfen bizlere, hitap edebilmemiz için isminizi, telefon numaranızı ve e-mail adresinizi aynı pencereden bırakınız, temsilcilerimizden biri en kısa zamanda sizinle iletişime geçecektir.